5 συμβουλές για να μαζεύεις περισσότερα email στο website σου

5 συμβουλές για να μαζεύεις περισσότερα email στο site σου

Nontas Karavias Email marketing Leave a Comment

Η δημιουργία μιας δυνατής λίστας με email δυνητικών πελατών είναι ακόμα και σήμερα η βάση για αποτελεσματικό marketing και πωλήσεις μέσα από το website σου.

Εν έτει 2019, μπορείς να κάνεις περισσότερα πράγματα με μια καλή λίστα email, από κάθε άλλη περίοδο στο παρελθόν, και να κάνεις τη διαφορά.

Όλα τα websites με τον έναν ή τον άλλο τρόπο προσπαθούν να αποκτήσουν emails πελατών αλλά το κάνουν “στα τυφλά” χωρίς να ξέρουν ακριβώς αν κάνουν το σωστό. Και συνήθως καταλήγουν να ξοδεύουν λεφτά σε διαφήμιση για να πάρουν περισσότερα emails.

music video wtf GIF by Internet Famous
Κάπως έτσι, αλλά χωρίς τους χορούς από πίσω.

Όμως με μερικές μικρές αλλαγές το site σου μπορεί να αυξήσει σημαντικά τον αριθμό email που μαζεύει χωρίς να χρειαστεί να αυξήσει τον αριθμό των επισκεπτών του.

Ας δούμε για ποιές αλλαγές μιλάω.

Δώσε κάτι που να έχει αξία

“Γράψου στο newsletter μας”: Το πιο κλασικό Call-To-Action στην ιστορία της ανθρωπότητας.

disgusted emma stone GIF

Πλέον, μπορείς να το αντικαταστήσεις με “Δώσε μας το email σου, γιατί ΕΤΣΙ”, και να μήν δεις καμμία διαφορά στα αποτελέσματά σου.

Λοιπόν, ας το ξεκαθαρίσουμε μια και καλή: Όταν κάποιος σου δίνει κάτι (τα προσωπικά του στοιχεία σε αυτη την περίπτωση), περιμένει κάτι σαν αντάλλαγμα.

Δώσ’ του το!

Μπορεί να είναι μια έκπτωση, μπορεί να είναι ένα e-book, μπορεί να είναι πρόσβαση σε ένα συγκεκριμένο section του website, μπορεί να είναι μία λίστα, ένα template, προσβαση σε ένα webinar… Sky is the limit.

Ό,τι και  να ‘ναι, πρέπει να λύνει στον επισκέπτη σου ένα πρόβλημά του.

Βάλε το Call-To-Action ψηλά στη σελίδα

Αν θέλεις ο επισκέπτης να κάνει κάτι στη σελίδα σου (όπως πχ. να αφήσει το email  του *hint hint*), τότε καταρχάς πρέπει να τον κάνεις να το δει.

Δυστυχώς περισσότερο από το 50% των επισκεπτών δεν  θα κάνουν ποτέ scroll down αν δεν δουν κάτι χρήσιμο πάνω πάνω.

Φρόντισε λοιπόν το πιο σημαντικό περιεχόμενο της σελίδας, μαζί με το call-to-action και το κουμπί να βρίσκονται “above the fold”, δηλαδή στο πάνω μέρος της σελίδας.

Σκέψου πως οι επισκέπτες σου είναι …χαζοί

Οι επισκέπτες σου δεν είναι χαζοί. Αλλά το attention span τους στο internet είναι σχεδόν μηδενικό, άρα πρακτικά κατά μία έννοια συμπεριφέρονται σαν “χαζοί”. 

Ο μέσος χρήστης δεν θέλει να σπαταλήσει χρόνο και φαιά ουσία σε οποιαδήποτε σελίδα, διότι το επόμενο ερέθισμα τον περιμένει ένα κλικ μακριά. 

Αρα πήγαινε με τα νερά του. Καν’ του το εύκολο. Μη τον κάνεις να σκεφτεί. 

Πες του όσο πιο ξεκάθαρα γίνεται 1) τι θέλεις, 2) γιατί το θέλεις, 3) πώς να το κάνει και 4) τι να περιμένει.

“1) Άφησέ μου το email σου, 2) για να σου στείλω  δωρεάν το νέο μου ebook. 3) Συμπλήρώνοντας τη φόρμα και 4) θα το λάβεις σε μορφή pdf στο inbox σου σε 1 λεπτό”

Απλό. 

Βάλε pop-ups

Είναι σπαστικά. Σε διακόπτουν. Σε μπερδεύουν. Οι περισσότεροι τα μισούν και τα αγνοούν.

ΑΛΛΑ… Δουλεύουν.

mood mind blown GIF
Ναι, κι εγώ εντυπωσιάστηκα

Οι αριθμοί δεν λένε ψέματα. Κατα μέσο όρο, 3 στους 100 επισκέπτες που θα δουν το popup, θα αφήσουν και το email τους. Μάλιστα, αν το κάνεις καλά το νούμερο αυτό μπορεί να φτάσει και μέχρι το 12 στους 100.

Όμως, πώς το “κάνεις καλά”, και αυξάνεις την αποτελεσματικότητά του pop-up; 

  • Μην το δείχνεις σε αυτούς που επισκέπτονται το  site σου για 1η φορά. Ας τους να καταλάβουν πρώτα τι κάνει η επιχείρηση σου και να τους δημιουργηθεί ένα ενδιαφέρον.
  • Βάλε την πιο καλή σου προσφορά, που δεν μπορεί ο επισκέπτης να αρνηθεί.
  • Δειξ’ το εφόσον έχει σκρολάρει ο χρήστης τα ¾ της σελίδας, ή έχει περάσει πάνω από 1’ στο website σου (σε επισκέπτες υψηλού ενδιαφέροντος δηλαδή).
  • Εμφάνισέ το τη στιγμή που ο επισκέπτης πάει να φύγει (exit intent popup).
  • Συντομία και απλότητα. Ο τίτλος να αποτελείται από 6-10 λέξεις και η φόρμα να έχει 1-2 πεδία (συνήθως “email” και “όνομα” αρκεί).

Κάποια εργαλεία που μπορείς να δοκιμάσεις για να δημιουργήσεις popups είναι τα: OptinMonster, Convertplug, Sumo, Convertflow, Ninja Popups.

Να είσαι ειλικρινής

Λίγο πιο πάνω είπα τους επισκέπτες σας “χαζούς”. Ώρα να το πάρω πίσω

Είναι κάθε άλλο από χαζοί. Αν καταλάβουν πως δεν είσαι ειλικρινής και πως υπόσχεσαι λαγούς με πετραχήλια, τότε θα πατήσουν το “Χ” στο παράθυρο πριν προλάβεις να πάρεις ανάσα, και δεν θα τους ξαναδείς.

Ας δούμε μερικά καλά (ΚΑΚΑ) παραδείγματα:

  • “Δωσε μας το email σου και θα γίνεις πλούσιος”
  • “Δωσε μας το email σου και θα χάσεις 34 κιλά σε 8 μέρες”
  • “Δωσε μας το email σου και θα κάνεις τον πρώην σου να γυρίσει πίσω στα γόνατα”
  • “Δωσε μας το email σου και θα έχεις παντοτινή και ανιδιοτελή αγάπη απ’ όλους”

Leave a Reply

Your email address will not be published.