Education-Based Marketing


Τι είναι το Education-Based Marketing;

Το Education-Based Marketing είναι μια υποκατηγορία του Inbound Marketing.

Η στρατηγική του εστιάζει ξεκάθαρα στην προσέλκυση πελατών σας μέσω της εκπαίδευσης και ενημέρωσής τους για αυτό ακριβώς που τους ενδιαφέρει. Φτιάχνοντας δηλαδή ποιοτικό περιεχόμενο και δείχνοντας το στους ιδανικούς ανθρώπους, στα αντίστοιχα online κανάλια, το EBM στοχεύει σε 1 πράγμα:

Να αναδείξει η επιχείρηση, μέσα από ποιοτικό εκπαιδευτικό περιεχόμενο, την ικανότητα και εξειδίκευσή της, ώστε το κοινό να την θεωρεί ως τη νο.1 επιλογή στον τομέα της. Έτσι η πώληση θα έρθει φυσιολογικά, σε πελάτες που ήδη την εμπιστεύονται.


Γιατί Education-Based Marketing;

Οι καταναλωτές σήμερα, λόγω της πληθώρας επιλογών που τους δίνει το διαδίκτυο, έχουν το πάνω χέρι στις αγοραστικές σχέσεις. Άλλωστε, το site του ανταγωνιστή πουλάει το ίδιο πράγμα και είναι μόλις ένα κλικ μακριά.

Κερδισμένος λοιπόν θα είναι αυτός που θα προσφέρει στον χρήστη την μεγαλύτερη αξία και θα του εμπνεύσει την εμπιστοσύνη.

Το Inbound Marketing στοχεύει σε ακριβώς αυτό το πράγμα. Να αυξήσει το κύρος και την εμπιστοσύνη προς την επιχείρησή σας, κάνοντας εύκολα διαθέσιμο στους υποψήφιους πελάτες χρήσιμο περιεχόμενο.


Πώς λειτουργεί το Education-Based Marketing

Αν θέλαμε να το συνοψίσουμε, το αποτελεσματικό EBM κάνει 2 πράγματα:

  • Δίνει αξία στο χρήστη
  • “Τοποθετεί” το προϊόν μας στην αγορά (positioning)
  • Βήμα 1ο

    Βρίσκουμε πως αυτοπροσδιορίζεται το κοινό μας. Τι “ταμπέλες” βάζουν οι δυνητικοι μας πελάτες στους εαυτούς τους; Αυτό θα μας βοηθήσει να φτιάξουμε ένα μήνυμα που θα “ακούσουν εύκολα”

  • Βήμα 2ο

    Ποιά είναι τα προβλήματα που νιώθουν πως έχουν; Συνήθως αυτά είναι συμπτώματα μιας μεγαλύτερης αιτίας προβλημάτων.

  • Βήμα 3ο

    Εντοπίζουμε το πραγματικό πρόβλημα που προκαλεί τα συμπτώματα αυτά; Πολλές φορές δεν έχουν συναίσθηση του μεγαλύτερου προβλήματος και ο σκοπός μας είναι να τους κάνουμε να το δουν.

  • Βήμα 4ο

    Παρουσιάζουμε το προϊόν μας ως τη λύση αυτού του προβλήματος.

  • Βήμα 5ο

    Δημιουργούμε περιεχόμενο χωρίζοντάς το σε 3-5 βασικές υποκατηγορίες

  • Βήμα 6ο

    Χρησιμοποιούμε στρατηγικές Inbound Marketing για να δημοσιεύσουμε το περιεχόμενο αυτό.