Πολιτική Επιστροφών & Ακυρώσεων

Η πολιτική επιστροφών και επιστροφών μας διαρκεί επτά ημέρες. Εάν έχουν περάσει επτά ημέρες από την αγορά σας, δεν μπορούμε να σας προσφέρουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων ή ανταλλαγή.

Προτεραιότητά μας είναι πάντα να λαμβάνετε μια άψογη εμπειρία. Σε αυτές τις περιπτώσεις δικαιούστε επιστροφή χρημάτων (εξαιρουμένων των τελών μεταφοράς χρημάτων ή/και των φόρων που ισχύουν), χωρίς ερωτήσεις:

  • Εάν ακυρώσετε τις υπηρεσίες που αγοράσατε έως και επτά ημέρες πριν από την έναρξη οποιασδήποτε υπηρεσίας μίας ή περισσότερων συνεδριών.
  • Για υπηρεσίες πολλαπλών συνεδριών: Εάν αποφασίσετε ότι η υπηρεσία δεν ήταν αυτό που είχατε στο μυαλό σας στο τέλος της 1ης συνεδρίας, πληρώνετε μόνο για την 1η συνεδρία και λαμβάνετε τα υπόλοιπα τέλη. Παράδειγμα: Σε μια υπηρεσία 7 συνεδριών, η τιμή χωρίζεται σε επτά ίσα μέρη και πληρώνετε το ένα έβδομο (1/7).

Για να ολοκληρώσετε την επιστροφή σας, χρειαζόμαστε απόδειξη ή απόδειξη αγοράς.

Υπάρχουν ορισμένες περιπτώσεις στις οποίες χορηγείται μόνο μερική επιστροφή χρημάτων:

  • Οποιοδήποτε προϊόν δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, έχει υποστεί ζημιά ή λείπουν μέρη για λόγους που δεν οφείλονται σε δικό μας λάθος.
  • Οποιοδήποτε στοιχείο που επιστρέφεται περισσότερο από 30 ημέρες μετά την παράδοση.
  • Για προϊόντα/υπηρεσίες όπου ξεκινάμε να εργαζόμαστε αμέσως μετά την αγορά, μπορείτε να τα ακυρώσετε και να λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων το αργότερο εντός 2 ημερών από την αγορά. Για λόγους διαφάνειας θα σας στείλουμε email όταν αρχίσουμε να εργαζόμαστε με αυτά. Παραδείγματα είναι: Υπηρεσίες SEO, υπηρεσίες Google Ads, υπηρεσίες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, άλλες συμβουλευτικές υπηρεσίες.

Επιστροφές χρημάτων

Μόλις παραλάβουμε και ελέγξουμε το αίτημα επιστροφής/επιστροφής, θα σας στείλουμε email για να σας ενημερώσουμε ότι παραλάβαμε το επιστρεφόμενο προϊόν σας. Θα σας ειδοποιήσουμε επίσης για την έγκριση ή την απόρριψη της επιστροφής σας.

Εάν εγκριθεί, η επιστροφή σας θα διεκπεραιωθεί και η πίστωση θα εφαρμοστεί αυτόματα στην πιστωτική σας κάρτα ή στην αρχική μέθοδο πληρωμής, εντός συγκεκριμένου αριθμού ημερών.

Καθυστερημένες ή ελλιπείς επιστροφές

Εάν δεν έχετε λάβει επιστροφή χρημάτων, ελέγξτε ξανά τον τραπεζικό σας λογαριασμό.

Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την εταιρεία πιστωτικής σας κάρτας- ενδέχεται να χρειαστεί κάποιο χρονικό διάστημα μέχρι να καταχωρηθεί επίσημα η επιστροφή χρημάτων σας.

Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας. Συχνά υπάρχει κάποιος χρόνος επεξεργασίας πριν από την αποστολή της επιστροφής χρημάτων.

Εάν έχετε κάνει όλα αυτά και δεν έχετε λάβει ακόμα την επιστροφή χρημάτων σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στη διεύθυνση {ηλεκτρονική διεύθυνση}.

Ανταλλαγές

Αντικαθιστούμε αντικείμενα μόνο εάν είναι ελαττωματικά ή κατεστραμμένα.

Δώρα

Εάν το προϊόν είχε επισημανθεί ως δώρο όταν αγοράστηκε απευθείας από εσάς, θα λάβετε πίστωση δώρου για την αξία της επιστροφής σας. Μόλις παραλάβετε το επιστρεφόμενο προϊόν, θα σας αποσταλεί ταχυδρομικά μια δωροεπιταγή.

Εάν το προϊόν δεν είχε επισημανθεί ως δώρο όταν αγοράστηκε ή ο δωροθέτης είχε στείλει την παραγγελία στον εαυτό του για να σας τη δώσει αργότερα, θα στείλουμε επιστροφή χρημάτων στον δωροθέτη και θα ενημερωθεί για την επιστροφή σας.

Χρειάζεστε βοήθεια;

Επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected] για ερωτήσεις σχετικά με τις επιστροφές και τις επιστροφές.