Όσα πρέπει να ξέρεις για το ψηφιακό μάρκετινγκ (digital marketing ή online marketing) είναι σε αυτό εδώ το άρθρο. Όλες οι απορίες που έχεις απαντώνται εδώ.
Τι είναι το ψηφιακό μάρκετινγκ και πώς διαφέρει από το παραδοσιακό μάρκετινγκ;
Το ψηφιακό μάρκετινγκ (digital marketing) σε βοηθάει να προωθήσεις προϊόντα, υπηρεσίες ή εμπορικά σήματα χρησιμοποιώντας ψηφιακά κανάλια, όπως μηχανές αναζήτησης, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, εφαρμογές για κινητά ή ιστότοπους.
Διαφέρει από το παραδοσιακό μάρκετινγκ επειδή στηρίζεται στις ψηφιακές τεχνολογίες για την προσέγγιση και την επαφή με τους δυνητικούς πελάτες, αντί για πιο παραδοσιακά κανάλια όπως η τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τα έντυπα ή το άμεσο ταχυδρομείο.
Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι επίσης πιο διαδραστικό και μετρήσιμο από το παραδοσιακό μάρκετινγκ, επιτρέποντας στην επιχείρησή σου να παρακολουθεί την επιτυχία των εκστρατειών σου και να λαμβάνεις αποφάσεις βάσει δεδομένων σχετικά με τη βελτιστοποίηση των στρατηγικών σου αλλά και των προϊόντων σου.
Επιπλέον, το ψηφιακό μάρκετινγκ επιτρέπει συχνά πιο στοχευμένα και εξατομικευμένα μηνύματα, τα οποία βοηθούν τη δική σου επιχείρηση να προσεγγίσει καλύτερα το ιδανικό κοινό της και να ασχοληθεί αποκλειστικά με αυτό.
Η τεχνολογία για να οργανωθεί και να εκτελεστεί σωστά όλο το marketing δεν είναι εδώ και χρόνια κάτι “μαγικό”. Απλά θέλει γνώσεις και συνεργασία με την επιχείρηση ώστε η τελευταία να αποκτήσει όλα τα μέσα και τα εργαλεία που θα της επιτρέπουν να αναπτυχθεί σωστά και να βελτιστοποιήσει ακόμη και τα προϊόντα της.
Εν ολίγοις, το digital marketing σήμερα εμπεριέχει πολλά περισσότερα από το να είναι μια “μια φωνή” που ανακοινώνει προϊόντα και υπηρεσίες.
Ποια είναι τα πιο αποτελεσματικά κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ και οι πιο αποτελεσματικές επιχειρηματικές στρατηγικές σήμερα;
Βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης (SEO): Αφορά την βελτιστοποίηση του eshop σου και του περιεχομένου σου για να βελτιώσεις την οργανική κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης, διευκολύνοντας τους ανθρώπους να βρίσκουν τον ιστότοπό σας όταν αναζητούν σχετικές λέξεις-κλειδιά. Η ενέργεια προηγείται της κατασκευής eshop.
Μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media Marketing): Η χρήση πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Twitter, το Instagram ή το LinkedIn για να προωθήσεις τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου και να επικοινωνήσεις με το κοινό σου.
Email Marketing: Η χρήση του email για να επικοινωνήσεις με το κοινό σου, είτε για να προωθήσεις τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου, είτε για να μοιραστείς εταιρικά νέα, είτε για να προσφέρεις αποκλειστικές προσφορές.
Διαφήμιση με πληρωμή ανά κλικ (Pay Per Click – PPC): Πληρώνεις κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σου, που χρησιμοποιείται σε μια μηχανή αναζήτησης (Google Ads) ή για διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (SoMe).
Μάρκετινγκ περιεχομένου (Content Marketing): Δημιουργείς και μοιράζεις πολύτιμο περιεχόμενο, όπως αναρτήσεις στο ιστολόγιο, βίντεο, infographics ή ηλεκτρονικά βιβλία, για να προσελκύσεις και να δεσμεύσεις το κοινό-στόχο σου.
Influencer Marketing (Μάρκετινγκ επιρροής): Συνεργάζεσαι με influencers των μέσων κοινωνικής δικτύωσης με μεγάλη απήχηση στη θέση ή τον κλάδο σου για να προωθήσεις τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου.
Affiliate Marketing: Συνεργασία με άλλους ιστότοπους ή επιχειρήσεις για την προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σου με αντάλλαγμα μια προμήθεια επί των πωλήσεων που πραγματοποιούνται.
Οι υπηρεσίες digital marketing είναι απόλυτα αποτελεσματικές όταν γίνονται σωστά.
Πώς μπορούν οι επιχειρήσεις να μετρήσουν την επιτυχία των εκστρατειών ψηφιακού μάρκετινγκ;
Παρακολούθησε την επιτυχία με βασικούς δείκτες απόδοσης (KPIs) που σχετίζονται με τους στόχους μάρκετινγκ που έχεις θέσει. Οι συνήθεις δείκτες KPI είναι:
Η επισκεψιμότητα του δικτυακού τόπου: Οι μετρήσεις, όπως ο αριθμός των επισκεπτών, οι προβολές σελίδων και ο χρόνος παραμονής στον ιστότοπο, μπορούν να δείξουν πόσο επιτυχείς είναι οι προσπάθειες ψηφιακού μάρκετινγκ που οδηγούν την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σου.
Ποσοστό μετατροπής (Conversion Rate): Είναι το ποσοστό των επισκεπτών του ιστότοπου που προβαίνουν σε μια επιθυμητή ενέργεια, όπως η αγορά, η συμπλήρωση μιας φόρμας ή η εγγραφή σε ένα ενημερωτικό δελτίο.
Κόστος ανά απόκτηση (Cost Per Acquisition – CPA): Το ποσό που δαπανάται για δράσεις digital marketing διαιρούμενο με τον αριθμό των μετατροπών μπορεί να δείξει πόσο αποδοτικές είναι οι εκστρατείες σου για τη δημιουργία νέων πελατών. Ένας επιπλέον δείκτης είναι το Customer Acquisition Cost (CAC).
Απόδοση της επένδυσης (ROI): Τα έσοδα που παράγονται από τις προσπάθειες digital marketing σε σύγκριση με το κόστος αυτών των προσπαθειών μπορούν να σε βοηθήσουν να προσδιορίσεις τη συνολική αποτελεσματικότητα των εκστρατειών σου.
Engagement στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: Αυτό περιλαμβάνει μετρήσεις όπως τα likes, τα σχόλια, οι κοινοποιήσεις και οι ακόλουθοι στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, οι οποίες μπορούν να δείξουν πόσο επιτυχείς είναι οι προσπάθειες ψηφιακού μάρκετινγκ που καταβάλλεις για την εμπλοκή με το κοινό-στόχο σας.
Engagement μέσω email: Οι μετρήσεις, όπως τα ποσοστά ανοίγματος, τα ποσοστά κλικ και τα ποσοστά διαγραφής, μπορούν να δείξουν πόσο επιτυχείς είναι οι προσπάθειες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σου όσον αφορά το engagement με το κοινό σου.
Ποιες είναι μερικές από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν σήμερα οι digital marketers και οι επιχειρήσεις;
Ορισμένες από τις μεγαλύτερες περιλαμβάνουν τα εξής:
Κορεσμός διαφημίσεων (Ad saturation): Οι καταναλωτές εκτίθενται καθημερινά σε πολλές διαφημίσεις, γεγονός που καθιστά δύσκολο για τους εμπόρους να ξεχωρίσουν και να τραβήξουν την προσοχή τους.
Μπλοκάρισμα διαφημίσεων (Ad Blockers): Πολλοί καταναλωτές χρησιμοποιούν λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, γεγονός που καθιστά πιο δύσκολο για τους εμπόρους να προσεγγίσουν το κοινό-στόχο τους μέσω διαφημίσεων προβολής και άλλων ψηφιακών διαφημίσεων.
Προβλήματα απορρήτου: Με την αυξημένη ευαισθητοποίηση του κοινού σε θέματα προστασίας της ιδιωτικής ζωής τους και των δεδομένων, οι καταναλωτές γίνονται όλο και πιο επιφυλακτικοί στο να μοιράζονται τις προσωπικές τους πληροφορίες με τις επιχειρήσεις, γεγονός που καθιστά δύσκολη τη συλλογή δεδομένων για στοχευμένη διαφήμιση από τους εμπόρους.
Υπερφόρτωση περιεχομένου (Content Overload): Με τόσο πολύ online περιεχόμενο, μπορεί να είναι δύσκολο για τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν ελκυστικό περιεχόμενο που να ξεχωρίζει από το πλήθος.
Κατακερματισμός (Fragmentation): Με τον πολλαπλασιασμό των καναλιών και των πλατφορμών ψηφιακού μάρκετινγκ, μπορεί να είναι πρόκληση για τους εμπόρους να διαχειρίζονται αποτελεσματικά καμπάνιες σε πολλαπλά κανάλια και να παρακολουθούν τις επιδόσεις τους.
Ταχέως μεταβαλλόμενη τεχνολογία: Η τεχνολογία του ψηφιακού μάρκετινγκ εξελίσσεται συνεχώς και η παρακολούθηση των νέων εξελίξεων και τάσεων μπορεί να αποτελέσει πρόκληση για τους εμπόρους.
Μέτρηση του ROI (Return on Investment): Παρόλο που το ψηφιακό μάρκετινγκ επιτρέπει πιο λεπτομερή και λεπτομερή παρακολούθηση των μετρήσεων απόδοσης, μπορεί ακόμα να είναι πρόκληση η ακριβής μέτρηση της απόδοσης της επένδυσης των προσπαθειών ψηφιακού μάρκετινγκ. Για αυτό χρειάζεται σωστή οργάνωση της επιχείρησής σου γύρω από τι διαχείριση της πληροφορίας μέσω της τεχνολογίας (Ψηφιακός Μετασχηματισμός).
Πώς έχει επηρεάσει η άνοδος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης τον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ;
Η άνοδος αυτών των μέσων έφερε σημαντικές αλλαγές στο digital marketing. Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, έχουν προσφέρει στις επιχειρήσεις νέους και ισχυρούς τρόπους προσέγγισης και επικοινωνίας με το κοινό-στόχο τους. Συγκεκριμένα:
Αυξημένη εμβέλεια (Icreased reach): Μπορείς να προσεγγίσεις πολύ μεγαλύτερο κοινό από ό,τι οι παραδοσιακές μορφές διαφήμισης, καθώς οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης έχουν δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως.
Στοχευμένη διαφήμιση: Έχεις αρκετά ισχυρές επιλογές στόχευσης, που σου επιτρέπουν να προσεγγίσεις συγκεκριμένες δημογραφικές ομάδες με βάση την ηλικία, την τοποθεσία, τα ενδιαφέροντα και τις συμπεριφορές.
Engagement πελατών: Έχεις νέες ευκαιρίες να ασχοληθείς με τους πελάτες σου και να οικοδομήσεις σχέσεις, απαντώντας σε σχόλια και μηνύματα και κοινοποιώντας πολύτιμο περιεχόμενο.
Περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες (User Generated Content): Αξιοποιείς το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες, όπως κριτικές, φωτογραφίες και βίντεο, για να προωθήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου.
Influencer Marketing: Οι influencers των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει ισχυροί στο ψηφιακό μάρκετινγκ, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν νέα κοινά μέσω τέτοιων συνεργασιών με μεγαλύτερο και αφοσιωμένο κοινό.
Ανατροφοδότηση σε πραγματικό χρόνο: Μπορείς να έχεις άμεσο feedback από τους πελάτες σου, το οποίο σου επιτρέπει να προσαρμόζεις γρήγορα τις στρατηγικές μάρκετινγκ που εφαρμόζεις με βάση τις διαθέσεις των πελατών.
Τι ρόλο παίζουν τα δεδομένα και οι αναλύσεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ;
Χρειάζεσαι πληροφορίες σχετικά με το κοινό σου, τις στρατηγικές μάρκετινγκ και την αποτελεσματικότητα των εκστρατειών σου. Συγκεκριμένα:
Τμηματοποίηση του κοινού (Audience segmentation): Αναλύοντας δεδομένα όπως δημογραφικά στοιχεία, ενδιαφέροντα και συμπεριφορές, μπορείς να τμηματοποιήσεις το κοινό σου και να δημιουργήσεις στοχευμένες καμπάνιες μάρκετινγκ με μεγαλύτερη πιθανότητα απήχησης στους πελάτες σου.
Παρακολούθηση επιδόσεων (Performance tracking): Τα δεδομένα επιτρέπουν στην επιχείρησή σου να παρακολουθεί τις επιδόσεις των εκστρατειών μάρκετινγκ σε πραγματικό χρόνο, παρέχοντας πληροφορίες για μετρήσεις όπως η επισκεψιμότητα του ιστότοπου, τα ποσοστά μετατροπής και το κόστος ανά απόκτηση.
Δοκιμές A/B (A/B testing): Δοκιμάζοντας διαφορετικές παραλλαγές εκστρατειών μάρκετινγκ και αναλύοντας τα αποτελέσματα, η επιχείρησή σου μπορεί να βελτιστοποιήσει τις στρατηγικές σου για μέγιστη αποτελεσματικότητα.
Προβλεπτική μοντελοποίηση (Predictive modeling): Χρησιμοποιώντας ιστορικά δεδομένα για τη δημιουργία προγνωστικών μοντέλων, η επιχείρησή σου μπορεί να προβλέπει μελλοντικές τάσεις και να προσαρμόζει ανάλογα τις στρατηγικές μάρκετινγκ.
Εξατομίκευση (Personalization): Αξιοποιώντας δεδομένα όπως το ιστορικό αγορών και η συμπεριφορά περιήγησης, μπορείς να έχεις εξατομικευμένες εκστρατείες μάρκετινγκ προσαρμοσμένες στις συγκεκριμένες ανάγκες και προτιμήσεις των πελατών.
Παρακολούθηση ROI (ROI tracking): Παρακολουθώντας το κόστος και τα έσοδα που σχετίζονται με τις εκστρατείες ψηφιακού μάρκετινγκ, μπορείς να προσδιορίσειςε την απόδοση των προσπαθειών μάρκετινγκ (ROI) και να λαμβάνεις αποφάσεις βάσει δεδομένων σχετικά με το πού να διαθέσεις τα χρήματά σου και όποιους σχετιζόμενους πόρους.
Πόσο σημαντική είναι η βελτιστοποίηση για κινητά τηλέφωνα στο digital marketing;
Η βελτιστοποίηση για κινητά τηλέφωνα είναι ζωτικής σημασίας, καθώς οι περισσότεροι καταναλωτές έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο και ασχολούνται με το περιεχόμενο μέσω κινητών συσκευών. Ακολουθούν ορισμένα στοιχεία:
Η χρήση των κινητών τηλεφώνων βρίσκεται σταθερά σε άνοδο: Η χρήση των κινητών τηλεφώνων βρίσκεται σε άνοδο εδώ και χρόνια και αποτελεί πλέον τον κυρίαρχο τρόπο πρόσβασης στο διαδίκτυο. Στην πραγματικότητα, οι κινητές συσκευές αντιπροσωπεύουν πλέον περισσότερο από το ήμισυ (2023) της συνολικής κίνησης στο διαδίκτυο.
Οι φιλικοί προς τα κινητά ιστότοποι (mobile friendly) έχουν καλύτερες επιδόσεις: Οι ιστότοποι που έχουν βελτιστοποιηθεί για κινητές συσκευές τείνουν να αποδίδουν καλύτερα στην κατάταξη αναζήτησης και είναι πιο πιθανό να τους επισκέπτονται και να ασχολούνται με αυτούς οι χρήστες κινητών συσκευών.
Βελτιωμένη εμπειρία χρήστη (Improved user experience): Η βελτιστοποίηση για κινητά τηλέφωνα μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης για τους χρήστες κινητών τηλεφώνων, διευκολύνοντας την πλοήγηση σε ιστότοπους, την ανάγνωση περιεχομένου και την ολοκλήρωση ενεργειών όπως η πραγματοποίηση αγορών ή η συμπλήρωση lead forms.
Υψηλότερα ποσοστά μετατροπής (Higher conversion rates): Η βελτιστοποίηση για κινητά τηλέφωνα μπορεί να οδηγήσει σε υψηλότερα ποσοστά μετατροπής, καθώς οι χρήστες κινητών τηλεφώνων είναι πιο πιθανό να ολοκληρώσουν ενέργειες όπως η πραγματοποίηση αγορών όταν ο ιστότοπος είναι εύχρηστος στις κινητές συσκευές τους.
Διαφήμιση μέσω κινητού τηλεφώνου: Οι κινητές συσκευές παρέχουν μια μοναδική ευκαιρία στην επιχείρησή σου να προσεγγίσει τους καταναλωτές μέσω καναλιών, όπως οι διαφημίσεις εντός εφαρμογών, οι διαφημίσεις αναζήτησης μέσω κινητών συσκευών και οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ποιες είναι μερικές από τις ηθικές εκτιμήσεις που πρέπει να έχεις κατά νου στο digital marketing;
Έχεις την ευθύνη του να ενεργείς ηθικά και υπεύθυνα. Ακολουθεί ένας κατάλογος με σημεία που πρέπει να λάβεις υπόψιν:
Απόρρητο των δεδομένων: Να σέβεσαι την ιδιωτική ζωή των καταναλωτών και να λαμβάνεις ρητή συγκατάθεση πριν από τη συλλογή, αποθήκευση και χρήση των δεδομένων τους.
Διαφάνεια: Να υφίσταται διαφάνεια σχετικά με τις δραστηριότητες μάρκετινγκ και να αποκαλύπτεις τυχόν χορηγούμενο περιεχόμενο ή πληρωμένες ενέργειες ή πληρωμένα links.
Ειλικρίνεια: Να διασφαλίζεις ότι τα μηνύματα μάρκετινγκ είναι ειλικρινή και όχι παραπλανητικά και ότι δεν προβάλλουν ψευδείς ή ανυπόστατους ισχυρισμούς σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου.
Στόχευση: Διασφάλιση ότι οι πρακτικές στόχευσης δεν εισάγουν διακρίσεις εις βάρος συγκεκριμένων ομάδων με βάση παράγοντες όπως η φυλή, το φύλο ή η ηλικία.
Περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες: Να είσαι διαφανής όσον αφορά τη χρήση περιεχομένου που δημιουργείται από χρήστες και να λαμβάνεις άδεια πριν χρησιμοποιήσεις το εν λόγω περιεχόμενο σε δραστηριότητες μάρκετινγκ.
Σεβασμός της πνευματικής ιδιοκτησίας: Να σέβεσαι τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας και να μην χρησιμοποιείς υλικό που προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα χωρίς άδεια ή αναφορά.
Πώς μπορούν οι επιχειρήσεις να διασφαλίσουν ότι οι προσπάθειες ψηφιακού μάρκετινγκ που καταβάλλουν στοχεύουν στο σωστό κοινό;
Μπορούν να το διασφαλίσουν ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:
Καθορισμός του κοινού-στόχος: Το πρώτο βήμα για τη στόχευση του σωστού κοινού είναι φυσικά ο ορισμός του κοινού-στόχου. Αυτό περιλαμβάνει τη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα δημογραφικά στοιχεία, τα ενδιαφέροντα, τις συμπεριφορές και άλλους σχετικούς με την επιχείρηση και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της παράγοντες.
Διεξαγωγή έρευνας αγοράς: Αφού οριστεί το κοινό-στόχος, απαιτείται έρευνα αγοράς για την καλύτερη κατανόηση των αναγκών, των προτιμήσεων και των συμπεριφορών του κοινού. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει έρευνες, ομάδες εστίασης ή άλλες μορφές έρευνας ψηφιακής ή μη.
Τμηματοποίηση του κοινού (Audience segmentation): Χώρισε το κοινό σας σε μικρότερες ομάδες με βάση παράγοντες όπως τα δημογραφικά στοιχεία, η συμπεριφορά και τα ενδιαφέροντα. Αυτό επιτρέπει πιο στοχευμένες εκστρατείες μάρκετινγκ προσαρμοσμένες σε συγκεκριμένα τμήματα κοινού.
Χρησιμοποίησε δεδομένα και αναλύσεις: Χρησιμοποίησε δεδομένα (αντί για “διαίσθηση”) για να παρακολουθήσεις τη συμπεριφορά του κοινού σου και για να αποκτήσεις πληροφορίες σχετικά με τις προτιμήσεις και τις ανάγκες του. Αυτό θα σε βοηθήσει στο να έχεις πάντα επικαιροποιημένες τις στρατηγικές μάρκετινγκ και θα σε βοηθήσει στη βελτιστοποίηση των εκστρατειών για μέγιστη αποτελεσματικότητα.
Χρησιμοποίησε στοχευμένη διαφήμιση: Έτσι θα προσεγγίσεις συγκεκριμένα τμήματα κοινού μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, της διαφήμισης αναζήτησης ή της προγραμματικής διαφήμισης. Αυτό επιτρέπει ακριβέστερη στόχευση και μπορεί να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα των εκστρατειών μάρκετινγκ.
Ποιες είναι ορισμένες αναδυόμενες τάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ που πρέπει να γνωρίζουν οι επιχειρήσεις;
Τεχνητή νοημοσύνη (AI): Η τεχνητή νοημοσύνη διαδραματίζει ολοένα και σημαντικότερο ρόλο στο ψηφιακό μάρκετινγκ, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να εξατομικεύσουν τα μηνύματα μάρκετινγκ και να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών.
Φωνητική αναζήτηση (Voice search): Με την άνοδο των έξυπνων ηχείων και των εικονικών βοηθών, η φωνητική αναζήτηση καθίσταται βασικό κανάλι για τις επιχειρήσεις προκειμένου να προσεγγίσουν τους καταναλωτές.
Διαδραστικό περιεχόμενο: Το διαδραστικό περιεχόμενο, όπως τα κουίζ, οι δημοσκοπήσεις, η παιχνιδοποίηση (gamification) και οι έρευνες, γίνεται όλο και πιο δημοφιλές και μπορεί να αποτελέσει έναν αποτελεσματικό τρόπο για την εμπλοκή των καταναλωτών και τη συλλογή δεδομένων.
Επαυξημένη πραγματικότητα (AR) και εικονική πραγματικότητα (VR): Η AR και η VR γίνονται όλο και πιο διαδεδομένες στο ψηφιακό μάρκετινγκ, παρέχοντας στις επιχειρήσεις νέες ευκαιρίες για τη δημιουργία καθηλωτικών εμπειριών για τους καταναλωτές.
Εμπειρία πελατών: Η βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη γίνεται όλο και πιο σημαντική στο ψηφιακό μάρκετινγκ, με τις επιχειρήσεις να εστιάζουν στη δημιουργία εξατομικευμένων, απρόσκοπτων εμπειριών σε όλα τα κανάλια.
Οπότε εδώ έχεις όλη την πληροφορία που χρειάζεσαι για να καταλάβεις πως το digital marketing είναι πραγματικά μια σύνθετη επιστήμη που μπορεί να σου φέρει πολύ σημαντικά αποτελέσματα αφόσον το κάνεις σωστά.
Όλες οι ενέργειες χρειάζονται σωστή ενορχήστρωση για να δουλέψουν σωστά, αλλιώς είναι τυχαίες και πειράματα.
Μίλα μαζί μας σήμερα. Ξεκίνα σωστά ή διόρθωσε τα λάθη.