Γιατί χρειάζεστε έναν αξιόπιστο συνεργάτη σας για τη διαφήμιση στη Google; Το ξέρετε πως μπορείτε να πετύχετε αύξηση 29% στις πωλήσεις & 300% στη δημιουργία ποιοτικών Leads.
Γιατί Διαφήμιση Στη Google;
Η διαφήμιση στη Google με τη χρήση Google Ads (Google Adwords) είναι κρίσιμο συστατικό μιας ολοκληρωμένης καμπάνιας performance marketing και digital marketing. Η απόφαση για το τι θα προωθήσετε μέσω Google, προκύπτει από την ολοκληρωμένη τεχνική και οικονομική στρατηγική που έχετε χαράξει, ώστε να προωθήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.
Η διαφήμιση στη Google είναι συμπληρωματικός τρόπος προβολής της επιχείρησης. Σε ειδικές περιπτώσεις μπορεί να είναι ο μοναδικός τρόπος προβολής.
Προυποθέτει πώς έχετε κάνει μια καλή ανάλυση του πως ψάχνει το κοινό για αυτό που πουλάτε και πόσο εύκολο, δύσκολο ή κοστοβόρο είναι να ανέβετε με ενέργειες SEO ή άλλες στις μηχανές αναζήτησης.
Από τα στοιχεία αυτής της έρευνας προκύπτει και τι επακριβώς πρέπει να κάνετε με Google Ads και με όποιο άλλο τρόπο διαφήμισης.
Το λάθος που κάνουν πολλές επιχειρήσεις είναι να μην κάνουν αυτή την αρχική έρευνα και έτσι να ξεκινούν είτε με διαφήμιση στη Google μόνο (δαπανώντας εκεί όλο το budget προβολής), είτε μόνο με SEO, είτε με κάτι άλλο.
Ποιοι Είναι Οι Τρόποι Διαφήμισης Στη Google;
Τα διαφημιστικά μέσα που δίνει η Google είναι τα παρακάτω.
- Google Search Ads
- Google Display Ads
- Google YouTube Ads
- Google Shopping Ads
- Performance Max
Ποιές είναι οι Υπηρεσίες Διαφήμισης στη Google;
Οι συνεργάτες μας είναι Certified Google Partners.
Δημιουργία Google Campaigns
- Ανάλυση ανταγωνισμού.
- Ανάλυση απόδοσης προηγούμενων ενεργειών.
- Δημιουργία Campaigns (χωρίς περιορισμό Adtexts & groups).
- Laser-focus στόχευση κοινού.
- Setup αρνητικών λέξεων-κλειδιών.
- Συγγραφή διαφημιστικών κειμένων.
- Προσθήκη επεκτάσεων διαφήμισης.
- Δημιουργία γραφικών.
- Εξεύρεση οπτικού υλικού.
- Δημιουργία Videos (short/long).
- Συνδέσεις με CRM και lead forms.
- Τεχνικές εργασίες GA4 και Tag Manager.
- Ειδικές Mobile διαφημίσεις.
Βελτιστοποίηση Google Campaigns
- Χωρίς μηνιαίο περιορισμό ενεργειών.
- Α/Β split testing.
- Παρακολούθηση spending budget.
- Βελτιστοποιήσεις budget.
- Εφαρμογή optimization συμβουλών της Google.
- Επικοινωνία με Google Account Manager.
- Ενίσχυση/προσθήκη λέξεων-κλειδιών.
- Δημιουργία adaptive διαφημίσεων με δυναμικές παραμέτρους.
Αναφορές Απόδοσης & Μετατροπών
- Δημιουργία Data Studio reporting (Looker Studio).
- Ειδικά management reports.
- Conversion tracking.
Πόσο Κοστίζει Η Διαφήμιση Στη Google;
Το κόστος της διαφήμισης στη Google επηρεάζεται από τους παρακάτω παράγοντες, που είναι -κανονικά- το σύνολο για να τρέξουν σωστά διαφημίσεις.
- Το μεταβλητό κόστος για ένα κλικ των όρων αναζήτησης που θα δεσμεύσετε στις καμπάνιες.
- Τη γεωγραφική στόχευση.
- Τις όμοιες ενέργειες του ανταγωνισμού.
- Η ώρα και η ημέρα (αναλόγως) προβολή των διαφημίσεων.
- Το πόσο συχνά αλλάζει το περιεχόμενο των διαφημιστικών κειμένων και οι λέξεις κλειδιά.
- Την ποιότητα της ιστοσελίδας σας και συγκεκριμένα των landing pages των διαφημίσεων.
- Την ποιότητα και συνάφεια των διαφημίσεων.
- Τις συσκευές όπου προβάλλονται οι διαφημίσεις.
- Το πόσο καλά στημένες είναι οι καμπάνιες σε όλες τους τις λεπτομέρειες.
- Το πόσο στενά παρακολουθούνται οι καμπάνιες και πόσο σωστά και τακτικά βελτιστοποιούνται.
- Τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείστε (σχετίζεται με τον ανταγωνισμό) το οποίο και μπορεί να ρίξει κάθετα το κόστος ή να το ανεβάσει κάθετα.
- Την αμοιβή του agency για τις ενέργειες και το πλήθος των ενεργειών που πρέπει να κάνει, τόσο για το αρχικό στήσιμο όσο και για την παρακολούθηση και τη βελτιστοποίηση.
- Τα κόστη για εικόνες, video, γραφικών ή όποιου άλλου υλικού χρειάζεται για τον 1ο μήνα και για κάθε μήνα μετά τον 1ο.
- Το στήσιμο ενεργειών Google remarketing, audiences, reports, tags.
- Τη σύνδεση και στήσιμο εργαλείων CRM.
Τι Κερδίζετε Με Σωστή Διαφήμιση Στη Google;
Το μυστικό είναι αυτό ακριβώς. Να στηθούν σωστά όλες οι καμπάνιες και τα εργαλεία ώστε να μπορείτε να βγάζετε γρήγορα συμπεράσματα για την απόδοση. Μόνο με σωστό στήσιμο Google Ads, έχετε σωστά συμπεράσματα. Διαβάστε αυτό το άρθρο για το τι είναι τα Google Ads. Όταν στηθούν σωστά θα έχετε:
- Πολύ ποιοτικά leads που μπορείτε να μετατρέψετε σε πωλήσεις (ρωτήστε μας για συναφή case studies απόδοσης).
- Μεγαλύτερο conversion rate επισκέψεων σε πωλήσεις.
- Πολύ καλό remarketing προς όσους δεν αγόρασαν την πρώτη φορά.
- Πολύ καλό φιλτράρισμα υφιστάμενων πελατών έναντι μη πελατών, ώστε να μην ξοδεύετε το budget χωρίς λόγο.
- Πολύ καλό CTR (Click Through Rate) έναντι “απλά” επισκεψιμότητας.
- Φθηνότερο CPC (Cost Per Click) όταν βελτιώνετε και την ποιότητα της κάθε Landing Page.
- Συνεχώς βελτιστοποιούμενο target-audience.
- Συσχετισμό και συνδυασμό ενεργειών με Social Media Campaigns και αποφυγή προβολ/ης διαφημίσεων στο ίδιο κοινό που είδε ήδη τη διαφήμιση στο ένα κανάλι.
- Εκπληκτικό brand awareness.
Κρατήστε αυτό: Η διαφήμιση στη Google κοστίζει πολύ όταν στηθεί και συντηρείται λάθος.