Δείξτε και πουλήστε τα προϊόντα σας και στην Amazon, μέσα από το eshop σας, χωρίς να τα εισάγετε 2 φορές. Εδώ είμαστε λοιπόν για να σας εμπνεύσουμε με το τι μπορείτε να κάνετε με ένα σωστό eshop.
Η Amazon (com, uk, κλπ) αποτελεί από μόνη της ένα γιγάντιο marketplace. Φυσικά, έχει με τις δικές του προκλήσεις για να το αξιοποιήσεις αλλά είναι από μόνο του το εξής:
Εκατοντάδες εκατομμύρια άνθρωποι μαζεμένοι σε ένα μαγαζί
Έχοντας λοιπόν ένα eshop σωστά φτιαγμένο, μπορείτε να προωθήσετε τα προϊόντα σας απευθείας μέσα από το eshop σας, εντός της Amazon. Δηλαδή να χρησιμοποιήσετε το eshop σας σαν ένα ERP (εν μέρει), όπου θα διαχειρίζεστε κεντρικά την ανάρτηση προϊόντων και θα τα παρουσιάζετε στον πλανήτη. Το ίδιο μπορεί να γίνει και για eBay και για Google Merchant accounts και για πολλά άλλα marketplaces.
Φανταστείτε ένα κεντρικό διαχειριστικό σύστημα (του eshop σας) μέσω του οποίου πουλάτε παντού όπου σας επιτρέπεται!
- Χωρίς διπλοαναρτήσεις
- Με επιλογή αν θα κάνει αποστολή η Amazon η εσείς
- Με τις παραγγελίες να υπολογίζονται στο Channel performance των Report σας (απόδοση, stock, κέρδος)
Και άλλα πολλά που θα ανακαλύψετε μαζί μας. Είμαστε εδώ για να σας εμπνεύσουμε και να σας στηρίξουμε.
Τα βασικά για να πουλήσετε με ένα Amazon Eshop
Χρειάζεστε:
- Το δικό σας σωστό eshop (ρωτήστε μας) ή μπορείτε να μην έχετε καθόλου eshop…
- Ένα professional account στο Amazon Marketplace (Seller Central), σωστά φτιαγμένο από την αρχή
Μπορείτε να πουλήσετε οτιδήποτε υπάγεται στις κατηγορίες που έχει η Amazon, όπως:
- Μόδα, ρούχα, παπούτσια
- Τεχνολογία
- Παιχνίδια, βιντεοπαιχνίδια
- Παιδική φροντίδα
- Για τον κήπο/σπίτι/DIY
- Υγεία/Ομορφιά
- Κοσμήματα/Ρολόγια
- Αθλητικά είδη/Χόμπυ
- Αυτοκίνητα/μοτοσυκλέτες
- Άλλα…
Για τις παραγγελίες
- Αυτόματη εισαγωγή/συγχρονισμός των Amazon παραγγελιών με τις παραγγελίες του eshop σας
- Manual εισαγωγή παραγγελιών
- Εκτύπωση παραγγελιών σε PDF και αυτόματη αποστολή στον πελάτη, μαζί με όποιο άλλο έγγραφο
- Αυτόματη ενημέρωση stock
Για τις ενέργειες Marketing
Φανταστείτε να έχετε και τη δυνατότητα του Repricing!!! Επιπρόσθετα δεν θα θέλατε να ξέρετε τις τιμές ανταγωνιστών για ίδια προϊόντα; Δεν θα θέλατε να ξέρετε ποια προϊόντα (των άλλων) πουλάνε και φαίνονται περισσότερο στην Amazon και… κυρίως.. το Γιατί;
Παρακολούθηση τιμών, ανταγωνισμού και ευκαιριών
Θέλετε να ξέρετε αμέσως τις τιμές που πωλούνται ίδια προϊόντα με τα δικά σας, εντός και εκτός Amazon; Υπάρχει λύση.
Θέλετε να ξέρετε ποια είναι τα καλύτερα προϊόντα στην Amazon; Υπάρχει λύση και για αυτό.
Θέλετε να ξέρετε την ίδια μέρα τι καμπάνιες τρέχουν για ίδια προϊόντα με τα δικά σας, στην Amazon, στα Social Media, σε blogs και websites διαγωνισμών; Υπάρχει λύση επίσης για αυτό.
Αποστολή
Εάν χρησιμοποιήσετε το σύστημα αποστολών της Amazon τότε ο πελάτης ενημερώνεται αυτόματα με την παραγγελία του και παίρνει και κωδικό παρακολούθησης αποστολής. Μπορείτε επίσης να έχετε πολλαπλούς διαφορετικούς παρόχους αποστολής (couriers). Εάν χρησιμοποιείτε μια διεθνή υπηρεσία courier όπως DHL, FedEx, UPS, USPS, τότε όλος ο μηχανισμός μπορεί να αυτοματοποιηθεί πλήρως.
Logistics/Αποθήκη
Εάν θέλετε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία Fulfillment by Amazon (FBA) τόσο για 1 κανάλι όσο και για διαχείριση πολλαπλών (π.χ αποστολή από διαφορετικές αποθήκες/Locations).
Εάν σας ακούγονται όλα αυτά ωραία, ήδη θα έχετε καταλάβει ότι η διαχείριση ενός τέτοιου μηχανισμού γίνεται με τη χρήση των λιγότερο δυνατών ανθρώπινων πόρων!
Φανταστείτε κάθε προϊόν σας να μπορεί να παρουσιαστεί στην Amazon ακόμη και αν έχει “variations”. Δηλαδή να παρουσιάζεται και ο επισκέπτης να επιλέγει χρώμα, υλικό, μέγεθος όπως ακριβώς το πουλάτε εδώ.
Φανταστείτε επίσης να μπορείτε να παίρνετε παραγγελίες (από αυτά που παρουσιάζονται στην Amazon) και η τιμή να προσαρμόζεται στον αγοραστή με βάση πόσα πήρε, σύνολο αγορών ή αριθμό τεμαχίων. Η ανταγωνιστικότητά σας ελέγχεται έτσι πλήρως από εσάς.
Μπορείτε δηλαδή να έχετε τα δικά σας Promotion rules και στο eshop και στην Amazon, κεντρικά διαχειριζόμενα.
Πολλαπλασιάστε το αυτό και με τα άλλα κανάλια (eBay, Google Merchant, Etsy, κλπ).
Αντιλαμβάνεστε τις δυνατότητες!
Διαβάστε επίσης: Δημιουργία Eshop Όσα Πρέπει Να Ξέρετε.
Συνήθεις Ερωτήσεις για ένα Amazon Eshop
Χρειάζεται να έχω επιχείρηση για να πουλήσω στην Amazon;
Χρειάζεται να έχετε τη μορφή εκείνη που να επιτρέπει στην Amazon να σας πιστοποιήσει. Υπάρχει μια ελαφρώς σύνθετη διαδικασία. Θα σας βοηθήσουμε.
Πρέπει να κάνω ενέργειες marketing με την Amazon;
Θα έχετε παρατηρήσει ότι όταν ψάχνετε να αγοράσετε κάτι, η Google δείχνει αποτελέσματα και από την Amazon. Αυτό γιατί η Amazon έχει ανοίξει το περιεχόμενό της προς τη Google και το αφήνει να ταξινομηθεί στη βάση της. Αντίθετα το Facebook δεν έχει ακριβώς αυτή τη δυνατότητα σε επίπεδο προϊόντων. Πλέον αυτού, η Amazon έχει το δικό της μηχανισμό Προώθησης και Προβολής. Είναι ένα σύνθετο marketplace με πάρα πολλές δυνατότητες.
Υπάρχει SEO για την Amazon;
Ναι υπάρχει και πρέπει να γίνεται οπωσδήποτε. Όταν θέλετε να παρουσιάσετε ένα προϊόν στην Amazon, απαιτείται να κάνετε την ίδια διαδικασία σαν να το παρουσιάζατε στο δικό σας website. Χρειάζεται έρευνα για τους σωστούς όρους που ψάχνουν οι δυνητικοί πελάτες σας, σωστή συγγραφή περιεχομένου και τίτλων, όπως και σωστός χαρακτηρισμός φωτογραφιών, σωστή ανάλυση ανταγωνιστικών προϊόντων και άλλα.
Μπορώ να πουλήσω ότι θέλω και σε όλο τον πλανήτη;
Ναι και όχι. Υπάρχουν κανόνες και απαιτήσεις ανάλογα το τι θέλετε να πουλήσετε και υπό ποιες προϋποθέσεις. Αντίστοιχα υπάρχουν ευέλικτα ή μη, προγράμματα για τις προμήθειες που κρατά η Amazon. Η Amazon παρέχει πολλές ευκολίες, αλλά θέλει και μια σωστή στρατηγική.