Σε συνέχεια της παρουσίασης των μύθων και της αλήθειας για το Content Marketing, παραθέτουμε άλλο ένα κείμενο για τους μύθους και τις αλήθειες σχετικά με το eCommerce SEO. Όπως έχουμε ήδη πει, τα άρθρα αυτά έχουν σκοπό να παρουσιάσουν την αλήθεια λόγω της εκτενούς παραπληροφόρησης που υπάρχει στο χώρο για αυτά τα σοβαρά θέματα.
Το ηλεκτρονικό εμπόριο και ότι αφορά τα ηλεκτρονικά καταστήματα και τις ενέργειες Digital Marketing για αυτά, διέπονται από ευκαιρίες και κινδύνους. Σιγά την “καινοτόμο έκφραση” θα πει κανείς. Δεν είναι, αλλά παρόλα αυτά η παραπληροφόρηση και τα λάθος εργαλεία συνεχίζουν να προωθούνται, λόγω αυτής της άγνοιας και σύγχυσης.
Εμείς, όντας στην αγορά επί 17 χρόνια και παρέχοντας υπηρεσίες digital marketing, κουραστήκαμε να διαβάζουμε όλη αυτή την παραπληροφόρηση.
Ξέρουμε ήδη ότι εσείς ως αναγνώστες και επαγγελματίες, αυτό το “φτάνει πια”, το έχετε πει πολλές φορές.
Πάμε να δούμε λοιπόν τι ακούν οι επιχειρήσεις για αυτό το θέμα, ποιοι είναι οι μύθοι στο eCommerce SEO και ποια η αλήθεια.
Μία Βασική Παραδοχή περί eCommerce
Εμείς ως eCommerce θεωρούμε όχι μόνο τα websites που έχουν ένα καλάθι (Cart) στο οποίο βάζεις προϊόντα και κάνεις checkout με έναν Χ τρόπο πληρωμής και τα αγοράζεις. Αυτά είναι απλά, ένα από τα διαφορετικά είδη “eshop”.
Για εμάς, eshop (ηλεκτρονικό κατάστημα) είναι οτιδήποτε προωθεί υπηρεσίες, προϊόντα, εγγραφή σε newsletter, μαθήματα, ειδήσεις, κρατήσεις. Οτιδήποτε αποτελεί στόχο προς απόκτηση κοινού με μετατροπή του σε έσοδα, είναι ένα eshop.
Eshop είναι και ένα blog που θέλει αναγνώστες, eshop και το ξενοδοχείο και το εστιατόριο. Eshop είναι και όποιο ειδησεογραφικό site θέλει αναγνώστες. Ακόμη και εάν δεν κάνει κάποιος κράτηση online σε ένα εστιατόριο, αλλά καλεί στο τηλέφωνο για αυτό, πάλι eshop είναι. Απλά έχει άλλο τρόπο για “add to cart” και “checkout”.
Αυτό είναι πολύ σημαντικό σαν προσέγγιση. Ορίζει και τον από το μηδέν σχεδιασμό της πληροφορίας, των προϊόντων και της δομής ενός website. Ορίζεται έτσι και η ανάλογη στρατηγική για να φέρουμε κόσμο προς το website.
Εν ολίγοις, αν δεν είναι χόμπι, είναι eshop. Για εμάς.
Τι είναι το eCommerce SEO
Για να ξέρουμε για τι μιλάμε, ας προσδιορίσουμε το θέμα.
Το eCommerce SEO είναι μία προέκταση του SEO (Search Engine Optimization), για ηλεκτρονικά καταστήματα (eshops). Αφορά όλο το πλαίσιο ενεργειών βελτιστοποίησης σε οτιδήποτε σχετίζεται με ένα eshop (προϊόντα, τεχνικά θέματα, περιεχόμενο, φωτογραφίες, δομή, μενού, landing pages, και άλλα), προκειμένου να γίνει πλήρως κατανοητό ανά σελίδα, προς τη Google.
To eCommerce SEO δεν αναιρεί, τους κανόνες on-page SEO, ούτε του Content Marketing. Τους επεκτείνει.
Θέλουμε η Google να καταλάβει κάθε σελίδα του eshop, για ποιο πράγμα μιλάει και θέλουμε να την κατατάξει σωστά στη βάση της.
Με αυτό αναφερόμαστε στο να φτιάξουμε τα πάντα σωστά από πλευράς SEO, ώστε να λειτουργήσει σωστά το eshop απέναντι στις μηχανές αναζήτησης με στόχο το Organic Ranking.
Ένα eshop αποτελείται από:
- Τις landing page του (Home, Sales και άλλες)
- Τις γενικές σελίδες (όροι, για την εταιρία, επικοινωνία, κλπ)
- Τις σελίδες κατηγοριών προϊόντων
- Τις σελίδες προϊόντων
- Την ενδεχόμενη ενότητα ειδησεογραφίας (blog)
- Εξειδικευμένες landing, τύπου instagram pages (εντός του eshop)
Αυτά για να ξέρουμε για ποια οντότητα μιλάμε.
Μύθοι και αλήθειες για το Ecommerce SEO
Μύθος 1 – Το Σημείο Μηδέν: Το Περιεχόμενο είναι Βασιλιάς.
Ίσως δεν το περιμένατε αυτό. Πως είναι δυνατόν να είναι μύθος; Και όμως, από μόνο του έτσι γενικά το περιεχόμενο δεν έχει αξία. Αξία έχει όταν το περιεχόμενο εκτός από χρήσιμο βγαίνει και ψηλά στις μηχανές αναζήτησης. Άλλο το ένα και άλλο το άλλο.
Για να βγει ψηλά μία σελίδα καλού περιεχομένου πρέπει να ενισχυθεί επίσης, με διαφορετικούς τρόπους και αυτοί αφορούν τις Content Marketing ενέργειες.
Μύθος 2: Θα φτιάξω το eshop όπως νομίζω και η Google θα το καταλάβει.
Δυστυχώς, ναι. Αν το φτιάξετε λάθος, η Google θα δει και θα καταγράψει και ταξινομήσει τα λάθη. Αν το φτιάξετε σωστό, η Google θα ταξινομήσει (κυρίως) τα σωστά. Αν το φτιάξετε σωστά και το προωθείτε λάθος, τότε από τη μία θα χτίζετε και από την άλλη θα γκρεμίζετε. Είναι το σύνολο On και Off Site που βγάζει το αποτέλεσμα.
Μύθος 3: Δεν χρειάζομαι Blog. Άσε που τρώει και χρόνο.
Και όμως αυτό θα μπορούσε να ισχύει εφόσον η κάθε σελίδα των προϊόντων σας έχει προδιαγραφές για να γίνει πλήρως optimized για τις μηχανές και έτσι να επικεντρωθείτε μόνο σε συγκεκριμένες ενέργειες Content Marketing για αυτές. Δεν αναφερόμαστε μόνο στα τεχνικά στοιχεία, αλλά και στη δομή μίας σελίδας προϊόντος, στο πόσο πλήρη πληροφορία μπορεί να δείξει, και άλλα στοιχεία. Δηλαδή να γίνει η σελίδα εκείνη που από μόνη της πείθει και πουλάει.
Εάν η ανάλυση ευκαιριών/δυσκολιών για ranking σας δείξει ότι έχει νόημα να γίνουν έτσι τα προϊόντα σας (μερικά ή όλα), και η πλατφόρμα που έχετε το επιτρέπει, τότε πρέπει να το κάνετε. Όλα όμως βασίζονται στην αρχική ανάλυση που έχουμε αναφέρει και σε άλλα άρθρα. Αυτή που πρέπει να γίνεται προτού καν σχεδιάσετε οτιδήποτε για το eshop σας.
Ένα καλό παράδειγμα είναι η τακτική που χρησιμοποιεί αυτό εδώ το eshop. Κάθε προϊόν το περιγράφει με τη μέγιστη δυνατή ανάλυση, ώστε ο δυνητικός πελάτης να λάβει όλη την πληροφορία.
Μύθος 4: Πρέπει η “Αρχική Σελίδα” μου να βγαίνει ψηλά στις μηχανές αναζήτησης.
Σίγουρα; Γιατί; Αν όλα όσα πουλάτε είναι ενός είδους προϊόντων και όλα φαίνονται σε αυτή την πρώτη σελίδα τότε αυτό έχει μία λογική που ευσταθεί.
Σε επίπεδο μηχανών αναζήτησης, όμως, δεν παύει να είναι άλλη μία σελίδα. Συνήθως είναι και η σελίδα με τις λιγότερες δυνατότητες για στοχευμένο optimization, μια που παρουσιάζει πληροφορία από διαφορετικά μέρη του eshop.
Ακόμη και ένας από τους βασικούς SEO κανόνες λέει ότι αν στέλνετε ένα Link προς το website σας ΜΗΝ το στέλνετε στη home page (αρχική σελίδα). Είναι πιο “φυσικό” να οδηγεί σε εσωτερική σελίδα.
Είναι καλό να κάνετε optimize την Αρχική Σελίδα όταν αυτό μπορεί να γίνει, σαν οποιαδήποτε άλλη σελίδα. Στις άλλες σελίδες όμως θέλετε να εστιάσετε…
Μύθος 5: Τα προϊόντα μου δεν χρειάζεται να έχουν πολλές πληροφορίες.
Δείτε το Μύθο 3. Εάν η φύση των προϊόντων σας είναι αυτή και δεν έχουν πολλά να πείτε, τότε ΟΚ, εκ των πραγμάτων δεν γίνεται να βάλετε πληροφορία. Είναι όμως έτσι; Έχει το προϊόν σας όλη τη δυνατή πληροφορία και παρουσίαση για να πουλήσει ή απλά “δείχνει πληροφορίες”;
Είναι σημαντικό να αντιμετωπίσετε την κάθε σελίδα προϊόντος ως Landing Page και όχι απλά σαν “πληροφορία”.
Και αυτό θέλει σωστό σχεδιασμό με βάση στοιχεία. Εάν τα προϊόντα σας αλλάζουν κάθε λίγες εβδομάδες μοιάζει πιο δύσκολο στη συντήρηση, αλλά από την άλλη ένα προϊόν έχει άλλη αξία (και άλλο Schema) προς τις μηχανές.
Έχει reviews και άλλη αντιμετώπιση από τις μηχανές. Θέλει προσοχή, έρευνα και σωστή υλοποίηση.
Μύθος 6: Φέρτε μου Links για να ανέβω στις μηχανές.
Δεν είναι όλα τα links ισάξια. Κάποια έχουν μηδενική αξία, άλλα υψηλή, άλλα θα σας χαντακώσουν. Πρέπει να έχετε τη γνώση αξιολόγησης για να δείτε ποια και από που να τα επιδιώξετε. Σημασία έχει και η ισορροπία τους μεταξύ dofollow/nofollow. Τα backlinks είναι ένας σημαντικός παράγοντας ranking αλλά όχι μόνος του. Μαζί με άλλους σωστούς παράγοντες σας ανεβάζει, ενώ με άλλους λάθος σας κατεβάζει.
Μύθος 7: Τα links δεν παίζουν ρόλο στις μηχανές αναζήτησης (και όμως, αυτή η συζήτηση γίνεται κάθε χρόνο).
Σε συνέχεια του Μύθου 6, το αναφέρουμε επίτηδες σαν ξεχωριστό μύθο. Μέχρι στιγμής τα backlinks καλής ποιότητας έχουν πολύ σημαντικό ρόλο. Η ίδια η Google το παραδέχεται. Τα “σαβούρα” links, οδηγούν σε penalty και μηδέν αποτέλεσμα.
Η Google επίσης λέει: Να μην κάνετε τα όποια links να μοιάζουν ποιοτικά. Αντίθετα, να έχετε ποιοτικά links.
Αυτό ισχύει μεν όταν είναι εφικτό, αλλιώς πρέπει να βρείτε τρόπο και να μοιάζουν. Αυτό είναι από μόνο του ένα μεγάλο κεφάλαιο του Link Building.
Eπίσης, δεν έχουν σημασία τα υπερβολικά πολλά backlinks για όλες τις στρατηγικές ranking, ενώ σε άλλες έχουν.
Μύθος 8: Με τα META Descriptions βγαίνεις ψηλά στις μηχανές και κάνεις eCommerce SEO.
Όχι. Είναι ένα σημάδι καλής ποιότητας μίας σελίδας και χρήσιμη οδηγία προς τη Google και σωστό να υπάρχει για SEO λόγους. Δεν είναι όμως κριτήριο (από μόνο του) για να βγείτε ψηλά. Πρέπει να έχετε σωστά META, αλλά και και non-duplicate META data γενικώς.
Η Google όμως μπορεί να επιλέξει να αγνοήσει το δικό σας Description και να δείξει δικό της αν νομίζει ότι έτσι κάνει πιο κατανοητή τη σελίδα σας.
Χρειάζονται και αυτά, παρακολούθηση και προσαρμογή (με βάση τι δείχνει η Google) ή (ακόμη καλύτερα) να έχετε τα εργαλεία και τη γνώση για να ξέρετε από πριν τι προτιμά η Google και για αυτά και να τα φτιάξετε σωστότερα από την αρχή. Αυτό γιατί η διόρθωση/αλλαγή παίρνει κάποιο χρόνο για να εμφανιστεί (στη συγκεκριμένη περίπτωση όχι πολύ και γίνεται γρήγορα).
Μύθος 9: Θα κάνω Adwords και θα ανέβω στα οργανικά αποτελέσματα. Αφού την πληρώνω τη Google.
Δεν ισχύει και αν σας το λέει κάποιος, απλά ψεύδεται.
Μύθος 10: Θα κάνω σελίδα στα Social και θα ανέβω στις μηχανές αναζήτησης.
Τα Social Signals ως στρατηγική, ενσωματωμένη σε μία ευρύτερη Content Marketing στρατηγική, είναι αποτελεσματική όταν γίνεται σωστά. Άλλο αυτό και άλλο το “θα φτιάξω σελίδα στο FB και θα πάνε όλα καλά”.
Μύθος 11: Πουλάω αυτές τις 10 κατηγορίες προϊόντων που πουλάνε και άλλοι. Θέλω να βγαίνω ψηλά με αυτές ακριβώς τις αναζητήσεις. Εκεί είναι “όλα τα λεφτά”.
Από εκεί ενδεχομένως θα αγοράσει κάποιος αφού φτάσει σε αυτές. Για να φτάσει σε αυτές πρέπει πρώτα να φτάσει σε άλλες οι οποίες απαντούν στο “ερώτημα” και την “ανάγκη” του. Ειδικά αν οι money pages που λέτε είναι ίδιες/όμοιες με των ανταγωνιστών σας, σίγουρα δεν θα είναι το απευθείας μονοπάτι προς την πώληση.
Η στρατηγική περιεχομένου στο eCommerce SEO, εκμεταλλεύεται τους πολλαπλούς τρόπους που ψάχνει ο κόσμος. Έτσι για παράδειγμα αν πουλάτε ένα προϊόν που βοηθάει κάποιον να κοιμηθεί το βράδυ, πρέπει πρώτα να φτάσει εσάς μέσα από περιεχόμενο που απαντά σε ερωτήματά του για π.χ. την αυπνία, το jet lag, την κούραση και άλλα τέτοια που πραγματικά ψάχνει.
Εάν ξέρει το δικό σας προϊόν και το ψάξει απευθείας, τότε φυσικά και με αυτό πρέπει να βγαίνετε στην 1η σελίδα και ψηλά.
Εάν πουλάτε και μέσω τρίτων marketplaces και άλλων eshops, τότε πάλι πρέπει να βγαίνει και το δικό σας προϊόν σε εκείνα που το φιλοξενούν.
Αλήθεια… πόσοι το κάνουν άραγε αυτό το τελευταίο για τα προϊόντα τους όταν αυτά φιλοξενούνται/πωλούνται ΚΑΙ σε τρίτα websites ή Marketplaces; Και πως θα μπορούσαν να οργανώσουν και να παρακολουθούν κάτι τέτοιο, που έχει τόσο μεγάλη αξία για τα προϊόντα τους;
Πόσοι χτίζουν/αναπτύσσουν μια ενιαία στρατηγική παρουσίασης του προϊόντος και των πληροφοριών/λύσεων που αυτό δίνει/παρέχει σε τρίτα websites;
Μύθος 12: Το PageRank της Google είναι σημαντικό. Πρέπει να το αυξήσω!
Ούτε η ίδια η Google δεν ξέρει τι να το κάνει το PageRank. Παλιά (πριν χρόνια) είχε κάποια αξία.
Μύθος 13: Το eCommerce SEO δεν είναι δύσκολο. Υπάρχουν πολλοί που με 100-200-300 ευρώ κάθε μήνα θα με βγάλουν στην πρώτη σελίδα! Έχουν και screenshots!
Καλή τύχη! Όταν αυτό επιτευχθεί και έχετε και πωλήσεις από αυτό (εκτός από ψεύτικο traffic) θέλουμε να το μοιραστείτε μαζί μας με ένα σχόλιο.
Μύθος 14: Έχω καλές εικόνες προϊόντων, από τους προμηθευτές μου.
ϊσως να ισχύει. Εάν έχετε έναν προμηθευτή και έχει ένα ενιαίο format εικόνων τότε γλιτώσατε ένα μεγάλο έξοδο. Εάν πουλάτε όμως ρούχα online ή άλλα premium είδη, τότε συνήθως οι φωτογραφίες θα είναι παράταιρες.
Ο κάθε προμηθευτής φωτογραφίζει όπως αυτός νομίζει. Μόνες τους είναι καλές. Όλες μαζί σε ένα Category page ή στη Home, δείχνουν καλές ή “σαν ψυγείο με μαγνητάκια”;
Είναι φτιαγμένες για SEO λόγους; Είναι φτιαγμένες για να φαίνονται σωστές από dektop/laptop, tablet, smartphones;
Μύθος 15: Είμαι τυχερός/ή. Οι προμηθευτές μου θα μου στείλουν έτοιμες τις περιγραφές για να τις βάλω κι εγώ.
Όχι. Αυτό θα δημιουργήσει duplicate και copied περιεχόμενο για κάθε σελίδα που ισχύει. Ειδικά αν οι προμηθευτές δίνουν τα ίδια κείμενα και σε άλλα websites ήδη.
Χρειάζονται τροποποίηση, πλέον της SEO στόχευσης.
Μύθος 16: Δεν χρειάζομαι Adwords και Facebook και άλλα τέτοια.
Λάθος. Με κάποιους όρους μπορεί να είναι πολύ δύσκολο και με μεγάλο κόστος σε βάθος χρόνου να κάνετε organic ranking. Ειδικά όταν υπάρχει καθιερωμένος ανταγωνισμός που σας “τρώει” θέσεις στην 1η σελίδα της Google.
Φυσικά ισχύει ταυτόχρονα και το ότι δεν θα κάνετε όλες τις αναζητήσεις Adwords. Ποιες θα κάνετε;
Το Facebook είναι ένα επιπλέον κανάλι με τις δικές τους δυνατότητες. ΔΕΝ χρειάζεται για όλα όσα θέλετε να πουλήσετε. Το ίδιο ισχύει και για το Instagram. Όμως δεν είναι μόνο αυτά. Κάθε Social κανάλι έχει τις δικές του δυνατότητες.
Εδώ έρχεται η ανάλυση που λέγαμε, για να βγει η στρατηγική και η διασπορά ενεργειών, ακόμη και για το eshop πριν αυτό καν φτιαχτεί.
Μύθος 17: Το eCommerce SEO και “όλα αυτά” είναι κάτι σαν Voodoo ή “μαγικά”.
Όχι δεν είναι, εδώ και μερικά χρόνια. Είναι γνώση που μαθαίνεται και δεν είναι “κώδικας”. Χρειάζεται όμως και να εφαρμοστεί.
Εάν κάποιος θέλει να μάθει, υπάρχουν courses. Τα μαθαίνετε και τα εφαρμόζετε ή τα αναθέτετε σε όποιον θέλετε, ξέροντας πλέον τις δυνατότητες και τι να παρακολουθείτε.
Μύθος 18: Δεν έχει σημασία το Design του site. Αρκεί να είναι σωστό από πλευράς SEO.
Δεν ισχύει ακόμη. Όταν όλα γίνουν Mobile Only, ίσως. Τότε πάλι θα ισχύουν σίγουρα κάποιοι άλλοι/επιπλέον κανόνες.
Το σωστά φτιαγμένο website είναι και δομικά και οπτικά σωστό, πλέον του SEO. Είναι άλλο ένα σημείο που διευκολύνει την απόφαση αγοράς.
Μύθος 19: Πρέπει να στήσουμε το eshop και μετά να δούμε το Branding.
Δεν ισχύει. Το Branding είναι μέρος της ευρύτερης στρατηγικής σας και θα επηρεάσει και το πως θέλετε να στηθεί το eshop σας, τι θέλετε το κοινό να καταλάβει και τι κουλτούρα θέλετε να μεταδώσετε προς τα έξω. Χρειάζεται παντού, και ειδικά στα Niche Market eshops.
Μύθος 20: Μπορώ να κάνω ότι θέλω χωρίς κίνδυνο Penalty από τη Google.
Δεν ισχύει. Μην ακούτε τις “Σειρήνες” που υπόσχονται “φύκια για μεταξωτές κορδέλες”.
Μύθος 21: Θα στήσω το eshop μου στο Shopify. Τα έχει όλα και συμφέρει.
Διαβάστε και το άρθρο για την επιλογή της καλύτερης πλατφόρμας για eshop. Το Shopify είναι μία καλή λύση για αρχή, αλλά συνήθως τα περισσότερα eshops γρήγορα ανακαλύπτουν ότι θέλουν μία πλατφόρμα στην οποία να έχουν πλήρη έλεγχο. Τότε πάνε στο ακριβότερο License του Shopify για να μπορούν να έχουν ακόμη και έλεγχο στα κουπόνια(!!!), αλλά και για να διασυνδεθούν με τρίτα συστήματα.
Εάν πρόκειται σε 1 χρόνο να πρέπει να το ξαναστήσετε (και να πρέπει να μεταφέρετε και orders, clients, subscribers, purchases, κλπ) όλα στη νέα λύση, καλύτερα φτιάξτε το σωστά από την αρχή και εκτός Shopify. Υπάρχουν πολύ πιο ολοκληρωμένες λύσεις, σε WooCommerce, ή σε Prestashop ανάλογα με τις ανάγκες του έργου.
Μύθος 22: Για να βρω πως θα φτιάξω το site θα “γκουγκλάρω” να δω τι κάνουν οι άλλοι (ανταγωνιστές) και θα κάνω το ίδιο και καλύτερα.
Δεν ισχύει. Το μόνο που θα δείτε είναι “αποτελέσματα” αναζήτησης. Δεν φτάνει. Πρέπει να έχετε τη γνώση και τα εργαλεία για να “αποκαλύψετε” την στρατηγική που έχει κάθε ένας και να μπορείτε να καταλάβετε και ποια από αυτά τα στοιχεία έχουν αποτέλεσμα (σε πωλήσεις) για αυτόν.
Τότε μόνο αρχίζετε να έχετε πραγματικά δεδομένα. Μην αφήνετε το σχεδιασμό της επιχείρησής σας στην τύχη. Βασιστείτε σε στοιχεία και νούμερα.
Μύθος 24: Πρέπει να δημιουργώ συνέχεια περιεχόμενο και μεγάλα κείμενα.
Όχι. Θέλετε evergreen κείμενα που να μπορούν να ενισχυθούν με ενέργειες Content Marketing και να κάνουν rank, και ιδανικά ο κόσμος να θέλει να τα μοιραστεί. Η προτεραιότητα είναι να κάνουν rank και να δημιουργούν authority (προς το κοινό σας και προς τη Google).
Γιατί;
Γιατί, ο κόσμος αναζητά λύσεις στα προβλήματά του στη Google. Το Facebook δεν έχει τη γκάμα εργαλείων, τη δυνατότητα και την παρουσίαση αποτελεσμάτων όπως η Google (text results, images, videos, κλπ). Το FB είναι ένα κλειδωμένο οικοσύστημα.
Η Google όμως δείχνει αποτελέσματα και από το Facebook…
Μύθος 25: Niche.. σμίσε… τί είναι αυτό; Θέλω να πουλάω σε “όλους”. Let the money-rain begin!
To “θέλω να πουλάω σε όλους και παντού” είναι κάτι που συχνά ακούγεται. Ιδανικό μεν, προϋποθέτει “ανοικτή επιταγή” σε budget δε. Συνήθως δεν υπάρχει κάτι τέτοιο (ανοικτή επιταγή).
Οπότε εάν κινείστε σε niche αγορές, θέλει Χ στρατηγική.
Εάν σε ευρύτερες, θέλει άλλη πιο “πυραμιδική” μορφή ιεράρχησης προτεραιοτήτων και δυνατοτήτων, όπου και το budget λαμβάνει υπόψιν, και οι ευκαιρίες/ανοίγματα και οι δυσκολίες.
Από το “στενό” θα πάτε στο “ευρύ”.
Μύθος 26: Εμένα τα προϊόντα μου αλλάζουν συνέχεια. Δεν με νοιάζει το eCommerce SEO. Δεν γίνεται. Δεν μπορώ να το κάνω.
Δεν ισχύει. Αυτό είναι πρόβλημα μόνο αν δεν έχετε καμμία στρατηγική και καμμία σταθερή βάση για ranking, γύρω από όσα αλλάζουν ή αν αρνείστε να μάθετε πως γίνονται τα πράγματα.
Εάν αλλάζουν συνέχεια (έχουμε πελάτη στο εξωτερικό όπου αλλάζουν όντως όλα κάθε μήνα και είναι premium pricing προϊόντα), τότε η λύση σας μπορεί να είναι μόνο Adwords, εφόσον το adspending balance με το conversion βγαίνει θετικό (στο τελικό κέρδος).
Και πάλι, και εκεί πρέπει να χτίσετε το online profile σας για premium π.χ. clothing προϊόντα.
Συμπεράσματα για το eCommerce SEO
Όπως έχουμε πει και για άλλους τομείς του Digital Marketing, οι ενέργειες για την προβολή και τη δημιουργία eshop δεν είναι “δύσβατα μαθηματικά”.
Χρειάζεται απλά γνώση και εργαλεία και εφαρμογή.
Αυτά ήταν και είναι τα όπλα κάθε επαγγελματία που επιδιώκει ένα αποτέλεσμα από την επιχειρηματική του προσπάθεια και δεν το κάνει ως hobby.
Είναι αυτά που θα ελαχιστοποιήσουν το χαμένο χρόνο και τα χαμένα χρήματα σε τυχαίες, αδόμητες, άστοχες ενέργειες.
Στις μηχανές αναζήτησης είναι λίγα τα πράγματα που διορθώνονται και φαίνονται αμέσως οι διορθώσεις και το αποτέλεσμα. Συνήθως τα αποτελέσματα παίρνουν επίσης χρόνο να φανούν. Η Google “φρεσκάρει” τη βάση της ανά 4 μήνες περίπου, οπότε ότι και να διορθώσετε θέλει τουλάχιστον τόσο χρόνο και ανάλογα την έκταση της “ζημιάς”.
Εάν θέλετε να μάθετε αν μπορείτε να βελτιώσετε αυτό που κάνετε, τότε επικοινωνήστε μαζί μας για να σας πούμε και περισσότερα. Ξέρουμε ότι είτε οι απευθείας digital marketing υπηρεσίες μας, είτε τα εκπαιδευτικά μας προγράμματα σας είναι χρήσιμα.
Για δωρεάν Auditing της ιστοσελίδας σας, απλά συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας, επιλέγοντας το ανάλογο πεδίο.
Καλή συνέχεια!
Διαβάστε επίσης: